Oldalunk cookie-kat használ, amelyek segítségével magasabb színvonalú vásárlói élményt tudunk nyújtani látogatóink részére. Az oldal böngészésével beleegyezel a cookie-k használatába. További információt az Adatvédelmi nyilatkozatunkban találsz. Rendben
Kategóriák

Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek

(Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek)
 
Jelen dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez és
megtekintéséhez kattints a pdf ikonra:

Zöldpolc öko webáruház vásárlási feltételek letöltése

Tartalomjegyzék

I. Bevezetés
II. Regisztráció
III. Kosár
IV. Kedvezmények, kuponok
V. Rendelés/vásárlás
VI. Fizetés
VII. Szállítás, kézbesítés
VIII. Kellékszavatosság és a termékszavatosság
IX. Elállás
X. Panaszkezelés
XI. Felelősség korlátozása
XII. Egyéb rendelkezések, információk


I. Bevezetés

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója szeretnél lenni webáruházunknak, figyelmesen olvasd el az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vedd igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetértesz, és kötelező érvényűnek tekinted magára nézve. A szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A webáruház működésével, rendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésedre állunk!

Üzemeltetői és általános adatok

Cégnév: Green Living Hungary Kft.
Székhely: 1115 Budapest, Bartók Béla út 98-102. fszt. F lph.
Adószám: 22607966-2-43
Bankszámla szám: 10100833-41518000-01004006
Cégjegyzékszám: 01-09-189578
Telefonszám: 06-20-265-6777
Email cím: info (kukac) zoldpolc (pont) hu
Kibocsátó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbíróság
Körzetközponi jegyző (okmányiroda): Budapest
Adatkezelés nyilvántartási szám: NAIH-58284/2012.
Csomagküldési tevékenység eljáró hatósága: Szeged Megyei Jogú várom Önkormányzat Címzetes Főjegyzője
Nyilvántartásba vétel száma: 0413/2010
Kapcsolattartó neve: Rakonczay Tamás
Szállítási partnerek megnevezése: Trans-o-Flex, Sprinter, MPL
Személyes átvételei lehetőség:  1115 Budapest, Bartók Béla út 98-102.
Megrendelések feldolgozása: Hétköznap 9 és 17 óra között
Megrendelések teljesítésének átlagos ideje: 1-5 munkanap
A szerződés nyelve: magyar
Webáruház domain: zoldpolc.hu
Tárhely szolgáltató: ShopRenter.hu Kft (4028 Debrecen, Kassai út 129. III/304.)

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

Forgalmazott termékek köre: környezetbarát, natúr és energiatakarékos, ún. zöld termékek. A termékek megrendelhetőek webáruházunkon keresztül, vagy megvásárolhatóak budapesti üzletünkben.

A kínált termékek kategorizálása
  • Kozmetikumok
  • Játékok
  • Mosószerek
  • Tisztítószerek
  • Könyvek
  • Energia- és víztakarékos termékek
  • Élelmiszerek
  • Szeletkív hulladékgyűjtők
  • Karton bútorok

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem minden esetben tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

II. Regisztráció

A zoldpolc.hu webáruházban történő vásárlás regisztrált és nem regisztrált tagok számára lehetséges. A regisztráció során csak a legszükségesebb adatokat kell megadni. A belépést követően a vásárlónak lehetősége van több szállítási cím megadására (pl. munkahely, otthon), illetve a korábbi megrendelések megtekintésére. Ez kényelmesebbé teszi a vásárlást.

III. Kosár

A kiválasztott termékeket a vásárláshoz a kosárba kell tenni. Ez nem jelent vásárlási kötelezettséget, vagy rendelésed automatikus rögzítését, továbbítását. A kosárba helyezett termékek törölhetők, vagy későbbi időpontban kezelhetők. A kosár tartalmának megtekintéséhez a kosár grafika fölé kell helyezni az egeret vagy rákattintani. A kosár grafika az oldal fejlécének jobb oldalán, a teherautó ikon mellett található. A kosárban szereplő termékek darabszáma módosítható a kívánt mennyiség helyes megadásával, és a „Frissít” ikon megnyomásával. A „Törlés" gombra kattintva a termék teljesen törlődik virtuális kosarából.

IV. Kedvezmények, kuponok

A kuponok olyan kedvezményt biztosítanak, melyek értékével – hasonlóan az ajándékutalványhoz – csökkenthető a vásárlás összege. A kuponokhoz különböző promóciók révén lehet hozzájutni. A kupon érvényesítése a pénztár oldal jobb oldali részén található kupon beváltó dobozban történik a kupon kód megadásával, majd a „Kupon beváltás” gomb megnyomásával. A kupont elfogadása esetén automatikusan levonásra kerül a kupon értéke a rendelés végösszegből.

A rendelés véglegesítését követően nincs mód a kupon utólagos beszámítására. A kupon készpénzre nem váltható, részteljesítés nem lehetséges. A fel nem használt összegrész elveszik.

V. Rendelés/Vásárlás

A kosárban lévő termékek megvásárlásához a kosár oldalon található „Tovább a pénztárhoz” gombra  vagy az oldal fejlécében található kosár ikonra állva megjelenő   „Pénztár” gombra kell rákattintani, ahol az alábbi lépéseken haladhat végig a vásárló:
  1. Bejelentkezés
  2. Szállítási és számlázási cím megadása
  3. Szállítási mód kiválasztása
  4. Fizetési mód kiválasztása
  5. Megrendelés adatainak egyeztetése és véglegesítése megjegyzés megadási lehetőséggel
  6. Fizetés (bankkártyás fizetés esetén, lásd fizetés fejezet)

A megrendelés során megadott adatok helyességét a pénztár oldal jobb oldali sávjában folyamatosan ellenőrizheted. Amennyiben itt a valós adattartalomhoz képest eltérést tapasztalsz, akkor a fent bemutatott lépések mellett található MÓDOSÍTÁS gomb megnyomásával korrigálhatod az adatokat.

A megrendelésről 1 órán belül e-mailen visszaigazolást küldünk. A visszaigazolás megérkezése az ajánlatot elfogadó jognyilatkozatnak minősül. Cégünk ajánlati kötelezettsége 1 hétig áll fenn. Amennyiben nem kaptad meg a rendelésről szóló visszaigazoló e-mail, akkor ellenőrizd a spam mappát, és a rendelés során megadott e-mail címet. Ha a visszaigazoló e-mailünket nem találod, akkor vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. A rendelés visszaigazolásának megérkezéséig az ajánlati kötelezettségünk 2 naptári napig áll fenn. 

Amennyiben rendelésedet véglegesítetted (továbbítottad felénk), és a megadott adatokban hibát fedeztél fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményezd a rendelés módosítását ügyfélszolgálatunknál. A hibás rendelés módosítását a regisztrációkor megadott e-mail címről küldött levéllel vagy telefonhívással jelezheted ügyfélszolgálatunknak.

Az oldalon feltüntettet termék árak bruttó árak, és nem tartalmazzák a szállítás költségét. Csomagolási költséget a zoldpolc.hu nem számol fel.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 9:00 - 17:00 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időponton kívül is van lehetőség rendelés feladására. Amennyiben a vásárló rendelése a munkaidőn túl érkezik, akkor az a következő munkanapon kerül feldolgozásra.

Fenntartjuk a jogot a már rögzített megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Erre viszont kizárólag a vásárlóval történő egyeztetést követően kerülhet sor. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a beszállító, vagy rajtunk kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

A termék képei illusztrációk, melyek eltérhetnek a valóságtól.

A szolgáltató köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, akkor az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség, vagy szerződéses kötelezettség alól. Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kapsz a megadott e-mail címedre visszaigazolást, javasoljuk, hogy ellenőrizd a SPAM (levélszemét) mappát a levelező rendszeredben. Ha itt sem találod a visszaigazoló e-mailünket, akkor kérjük vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken.

Visszaigazoló levél minta letöltése

A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettséged keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendeld meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudod fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újra küldést kizárólag a csomag ellenértékének és az első kiküldés során felmerült szállítási költség előre történő átutalása – kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani!

VI. Fizetés

A vásárlás összegének kiegyenlítése utánvéttel, előzetes bankkártyás fizetéssel vagy banki átutalással lehetséges. Utánvétes fizetés esetén a csomag díja az átvételkor fizetendő. Szállítási módtól függően fizethet közvetlenül a futárnak készpénzben, Pick Pack Pontnál és Postapontnál készpénzben vagy bankkártyával (átvevőhely függvényében), boltunkban készpénzzel vagy bankkártyával. Bankkártyával történő előre fizetés a zoldpolc.hu oldalán történik, melynek hátterét a CIB bank biztosítja.

Átutalási információk

Cég neve: Green Living Hungary Kft.
Bankszámla szám: 10100833-41518000-01004006
Megjegyzés rovat: Kérjük tüntesse fel a rendelés számát!

VII. Szállítás, kézbesítés

A megrendelések állapota az oldal jobb felső sarkában található lenyíló menüben, a „Korábbi rendeléseim" menüpontban ellenőrizhető. A funkció kizárólag a belépés után érhető el. A rendelés állapotáról cégünk e-mailben értesítőt küld.

Amennyiben a vásárló nem veszi át a csomagot, a visszaszállítás díját a vásárlóra terheljük. Újbóli kézbesítést kizárólag a csomag ellenértékének és a visszaszállítási díj előre történő megfizetése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

1) Személyes átvétel boltunkban

Szállítási díj

0 Ft

Az általad rendelt termékeket a rendelés visszaigazolásától számítva 10 munkanapon belül, a közzétett fix átvételi időpontokban veheted át a következő címen: 1115 Budapest, Bartók Béla út 98-102.

2) Pick Pack Pont átvétel

Szállítási díj
 

Szállítási összeg Szállítási díj
0 - 9.999 Ft 699 / 599* Ft
10.000 - 19.999 Ft 399 / 299* Ft
20.000 Ft-tól 0 Ft
* - Előre fizetés esetén (bankkártya vagy banki átutalás)

Amennyiben a rendelt termékek raktárunkban elérhetőek, akkor a 13:00 előtt megrendelt termékeknél a csomag budapesti helyszín esetén jellemzően másnap, vidéki helyszín esetén 2 nap után vehető át. 13:00 óra utáni rendelések esetén a kiszállítás 1 nappal tolódik.

A csomag megérkezését követően a vásárló 5 + 5 munkanapon belül veheti át a termékeket a rendeléskor megjelölt üzlet nyitvatartási ideje alatt. Pick Pack Pont szállítási mód esetén a vásárolt termékek össztömege nem haladhatja meg a 20 kilót, mérete pedig az 60 x 60 x 60 cm-es méretet. A webáruház rendszere nem figyelmeztet a súlykorlát elérésére. Erről utólag - a rendelés feladását követően - telefonon vagy e-mailben értesítjük a vásárlókat.

3) Postapont - Postán maradó

Szállítási díj
 
Szállítási összeg Szállítási díj
0 - 9.999 Ft 699 / 599* Ft
10.000 - 19.999 Ft 399 / 299* Ft
20.000 Ft-tól 0 Ft
* - Előre fizetés esetén (bankkártya vagy banki átutalás)

A csomag megérkezését követően a vásárló 10 munkanapon belül veheti át a termékeket a rendeléskor megjelölt Posta nyitvatartási ideje alatt. Postapont szállítási mód esetén a vásárolt termékek össztömege nem haladhatja meg a 30 kilót. A webáruház rendszere nem figyelmeztet a súlykorlát elérésére. Erről utólag - a rendelés feladását követően - telefonon vagy e-mailben értesítjük a vásárlókat.

4) Futárszolgálat (házhoz szállítás)

Szállítás díja
 
Szállítási összeg Szállítási díj
0 - 9.999 Ft 999 / 899* Ft
10.000 - 19.999 Ft 599 / 499* Ft
20.000 Ft-tól 0 Ft
* - Előre fizetés esetén (bankkártya vagy banki átutalás)

Amennyiben futárszolgálatunkat választod, és a termékek raktárunkban elérhetőek, 13:00 előtt leadott rendeléseket már a következő munkanapon, 13:00 után leadott rendeléseket pedig a rendelés napját követő 2. munkanapon veheted át.

A futár a csomagok kézbesítését munkanapokon 8-17 óra között végzi. Ha ebben az időszakban nem tartózkodsz otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetőséged) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. A terméke(ke)t ezt követően csak a szállítási díj újbóli kifizetése esetén veheted át.

Házhozszállítás szállítási mód esetében a vásárolt termékek össztömege nem haladhatja meg a 40 kilót. A webáruház rendszere nem figyelmeztet a súlykorlát elérésére. Erről utólag - a rendelés feladását követően - telefonon vagy e-mailben értesítjük a vásárlókat. Amennyiben a rendelt termékek súlya meghaladja a 40 kilót, cégünk egyedi szállítási díjat kalkulál, melyről a vásárlót e-mailben vagy telefonon tájékoztatjuk.

VIII. Kellékszavatosság és a termékszavatosság

1. Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet a kellékszavatossági jogával?
A Green Living Hungary Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthetsz a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetnek meg kellékszavatossági igénye alapján?
Választod szerint az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhetsz: Kérhetsz javítást vagy cserét, kivéve, ha a választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igényed teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a javítást vagy a cserét nem kéred, illetve nem kérhetted, úgy igényelheted az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát cégünk költségére kijavíthatod, illetve mással kijavíttathatod vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhatsz. A választott kellékszavatossági jogodról egy másikra is áttérhetsz, az áttérés költségét azonban te viseled, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra cégünk adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheted kellékszavatossági igényedet?
Köteles vagy a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölnöd velünk. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmedet, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogaidat már nem érvényesítheted.

Kivel szemben érvényesítheted kellékszavatossági igényedet?
Cégünkkel szemben érvényesítheted kellékszavatossági igényedet.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igényed érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha igazolod, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Green Living Hungary Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már te vagy köteles bizonyítani, hogy az általad felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság
Milyen esetben élhetsz a termékszavatossági jogoddal?
Ingó dolog (termék) hibája esetén – választásod szerint – az 1. pontban meghatározott jogodat vagy termékszavatossági igényedet érvényesítheted.

Milyen jogok illetnek meg termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheted.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheted termékszavatossági igényedet?
Termékszavatossági igényedet a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheted. E határidő elteltével e jogosultságát elveszíted.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheted termékszavatossági igényedet?
Termékszavatossági igényedet kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatod. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén neked kell bizonyítanod.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk figyelmedet, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthetsz. Termékszavatossági igényednek eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényedet a gyártóval szemben érvényesítheted.

XI. Elállás

Az elállás feltételeit a távollévők között kötött szerződésről szóló, 45/2014. (II. 26.) számú kormányrendelet szabályozza. A törvény szerint az elállási jog a termék kézhezvételének napjától él! A vásárló, az áru átvételét követő 14 napon belül, elállhat a vásárlástól kiszállítás és személyes átvétel esetén is. Az elállási jog indoklás nélkül gyakorolható!

Cégünk a „TERMÉSZETESen jobb!” garancia alapján az elállási jogot 30 napig biztosítja a vásárlói számára.

Ha elállási/felmondási jogoddal élni szeretnél, elállási/felmondási szándékodat tartalmazó egyértelmű nyilatkozatot köteles vagy eljuttatni (postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi elérhetőségre:

Green Living Hungary Kft. 1115 Budapest, Bartók Béla út 98-102. fszt. F. lph
info (kukac) zoldpolc (pont) hu

Ebből a célból felhasználhatod a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is: elállási nyilatkozat minta

A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta.

Ha elállsz a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatod kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az általad visszaküldött termékeket, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választottál.) A visszafizetés a vásárló beleegyezése esetén banki átutalással történik. Amennyiben erre nem kapunk felhatalmazást, akkor a visszafizetés az általad igénybe vett fizetési móddal azonos módon történik. A fizetési mód alkalmazásából kifolyólag semmilyen többletköltség nem terhel téged. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy nem igazolod, hogy azt visszaküldted: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Elállás esetén köteles vagy számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb az elállási nyilatkozatod közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldöd a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költsége téged terhel. Te kizárólag akkor vagy felelősségre vonható a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Az elállási jog nem gyakorolható a következő termékek esetén:

  • Romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék esetén.
  • Higiéniai termékek, étrend kiegészítők, vitaminok, kozmetikumok, élelmiszerek esetén amennyiben már kibontásra került a termék.

X. Panaszkezelés

Amennyiben a rendelésed kapcsán valamilyen gondot észlelsz, akkor haladéktalanul vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. A csomag átvételekor tapasztalt probléma esetén hívd ügyfélszolgálatunkat. Már átvett csomagok esetében kérjük, hogy e-mailben jelezd cégünk felé az alábbiakat:
  • Rendelési szám
  • Panasz típusa és leírása
Leggyakrabban előforduló esetek kezelése:
  1. Hiányzik termék a csomagból - Írd le, hogy mi nem volt a csomagban. Kivizsgáljuk az esetet, és a lehető leghamarabb térítésmentesen kiküldjük a hiányzó terméket.
  2. A rendelt termék helyett más érkezett - A bejelentést követően kivizsgáljuk az esetet, és telefonon felvesszük veled a kapcsolatot a további teendők egyeztetése céljából. Budapesti rendelés esetén jellemzően kollégánk cseréli a terméket. Egyéb esetben a cserét jellemzően futár partnerünk végzi. Neked a történtek bejelentésén kívül jellemzően semmilyen teendőd nincsen!
  3. Sérülten érkezett a termék - Készíts fotót a termékről. Amennyiben a sérülés miatt a termék nem használható, akkor kicseréljük a terméket, és térítésmentesen újra kiszállítjuk.
  4. Előre fizettél, de a csomagért átvételkor pénzt kérnek - Ha van rá lehetősége, és ügyfélszolgálati időn belül veszed át a csomagot, akkor azonnal hívd ügyfélszolgálatunkat. Rövid időn belül elintézzük, hogy ott helyben átvehesd a csomagot. Amennyiben már átvetted a csomagot, akkor írd meg ügyfélszolgálatunknak a bankszámla számodat és a számla tulajdonosának a nevét. Pár napon belül visszautaljuk a pénzt. Igény esetén  az összeget le is vásárolhatod webáruházunkban.

XI. Felelősség korlátozása

Cégünk semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:
  • Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a zoldpolc.hu akadálytalan működését és a vásárlást
  • Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon
  • Bármely szoftver nem megfelelő működése
  • Bármilyen programhiba, abnormális esemény, vagy technikai hiba következményei
Cégünk nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami a zoldpolc.hu áruházhoz való csatlakozás miatt következett be.

A zoldpolc.hu-t működtető cég nem vonható felelősségre semmilyen vis maior esetében, vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.

Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor online megtalálható a zoldpolc.hu-n. Bármely résztvevőnek, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, meg kell szakítania a vásárlást.

Cégünk szabadon beperelhet bármely személyt, aki csalást követ el, vagy annak elkövetésével próbálkozik. Azonban cégünk nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely résztvevő rovására történt csalás esetében.

Abban az esetben, ha a résztvevő bármilyen formában megsérti a szabályokat, cégünk szabadon érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját, vásárlását, és a vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.

XII. Egyéb rendelkezések, információk

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadod a Zöldpolc ökoáruház általános szerződési feltételeit.
Tartalomhoz tartozó címkék: Általános információk