Oldalunk cookie-kat használ, amelyek segítségével magasabb színvonalú vásárlói élményt tudunk nyújtani látogatóink számára. Az oldal böngészésével beleegyezel a cookie-k használatába. További információt az Adatvédelmi nyilatkozatunkban találsz.
Kategóriák

GYIK

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

A rendelésnél minden termék esetén kiírjuk a készletet és a várható beérkezési időt. Ezen információk alapján ki tudod számolni, hogy várhatóan mikor áll összes a csomagod. Amennyiben a várható időn belül nem sikerült beszereznünk valamilyen terméket, ügyfélszolgálatunk felveszi veled a kapcsolatot. Minden termék beérkezését (átutalás esetén a pénz beérkezését) megvárjuk, majd ezt követően készítjük össze a csomagodat.

Kiszállítás esetén két értesítőt is küldünk:

  1. Amikor átadjuk partnerünknek a csomagot kiszállítás céljából (e-mail)
  2. Amikor megérkezik a csomagod - Futár partnerünk (GLS, FoxPost) a kiszállítás reggelén értesítőt  (e-mail vagy sms) küld.

A legcélravezetőbb, ha a lehető legrövidebb időn belül e-mailt írsz (info@zoldpolc.hu) vagy felhívod ügyfélszolgálatunkat - a tárgy mezőben kérjük, jelezd egyértelműen a módosítási szándékodat (pl. "rendelés módosítás"). Kérésed alapján szívesen elvégzünk bármilyen módosítást a rendeléseden, legyen az fizetési mód változtatás, további termékek vásárlása vagy meglévők törlése. Mindaddig tudunk módosítani a rendeléseden, amíg a csomagod el nem hagyja a raktárunkat. 

Igen, az átvételi pontunkon, Nagykovácsiban átvehető a rendelés, ezt a weboldalon ki is tudod választani. Ebben az esetben azonban előre rendezned kell a kifizetést, mert az átvételi pontunkon készpénzforgalom nincs.

A pénztár oldal 3. lépésénél (szállítási mód) tudod a hozzád legközelebb lévő átvételi pontot kiválasztani egy térképes illetve listás kereső segítségével. Fontos, hogy a 2. lépésben (adatok) megadott szállítási névnél szereplő személy fogja tudni átvenni a csomagot. Ha ez nem te leszel, akkor annak a nevét írd be a SZÁLLÍTÁSI NÉV mezőbe, aki a csomagot át fogja venni. A szállítási adatoknál a néven kívül mindegy, hogy mit adsz meg, mivel ezt csak a futáros szállítás esetén vesszük figyelembe. GLS csomagpont és FoxPost csomagautomata esetén ugyanis maga a szállítási cím az általad megadott ávételi pont lesz.

 
E miatt nem kell aggódnod, mivel ilyen esetben visszafizetjük (visszautaljuk) neked a hiányzó termékek árát. 
 
 
Sajnos nem, ezek csupán átvételi helyek! A termékeket mi küldjük ki szállító partnerünkön keresztül az átvételi pontokra. Vásárolni csak a webáruházba leadott rendeléssel tudsz.
 
 
A webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott (online) megrendeléssel lehetséges.
 

Ha kiszállítást kértél, akkor a csomag átvétele után 30 napon belül visszaküldheted a termékeket a „TERMÉSZETESen jobb!” garanciánk feltételei alapján. További tudnivalókat a vásárlási feltételeink elállás fejezetében találsz.

Első körben kérjük, ellenőrizd le a rendelés feladása után küldött visszaigazoló e-mailünket. Amennyiben ehhez képest eltérést tapasztalsz, akkor minél hamarabb vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. Hogy legyen írásos nyoma a bejelentésednek, kérjük írd le, mi hiányzik / miből kaptál mást / mi sérült a rendelésből, esetleg küldj nekünk fotót is erről. A kialakult helyzetet a lehető leghamarabb korrigálni fogjuk, és felvesszük veled a kapcsolatot.

A beváltásra a pénztár oldalon van lehetőséged. Hűségpontjaidat a 4. lépésnél (fizetési mód) válthatod be egy csúszka segítségével. A kuponodat pedig a jobb oldali sávban található KUPON BEVÁLTÁS dobozban adhatod meg. Ha a kupon feltételeit teljesíted, akkor a webáruház levonja a kupon összesét a rendelésed értékéből.

 


I. Bejelentkezés, regisztráció, adatbiztonság
  1. Mire szolgál a regisztráció?
  2. Miért hasznos a hírlevélre feliratkozni?
  3. Hogyan tudok regisztrálni?
  4. Hogyan tudok a későbbiekben belépni az oldalra?
  5. Mi a teendő, ha elfelejtettem a jelszavamat? (!)
  6. Hogyan módosíthatom a regisztrációkor megadott adataimat?
  7. Hogyan módosíthatom a jelszavamat?
  8. Hol kezelhetem a szállítási címeket?
  9. Hol tudom megtekinteni rendeléseim adatait?
  10. Mi történik az adataimmal?

II. Vásárlás

  1. Lehet-e személyesen vásárolni? (!)
  2. Hogyan zajlik a vásárlás folyamata?
  3. Egyes termékeket miért nem lehet megrendelni?
  4. Mit jelent a termékeknél a készleten, rendelhető, elfogyott státusz?
  5. Mit tartalmaz a vételár?
  6. Hogyan használjam a kosarat?
  7. Csak a webáruházon keresztül tudok rendelést feladni?
  8. Hogyan kaphatok visszaigazolást a rendelésről?
  9. Mi a teendő, ha hibásan adtam fel a rendelést? (!)

III. Szállítás

  1. Sikeresen feladtam egy rendelést. Mi a következő lépés?
  2. Milyen szállítási módokat választhatok?
  3. Mennyibe kerül a szállítás? (!)
  4. Mennyi idő alatt történik meg a kiszállítás? (!)
  5. Hol tudok érdeklődni a csomagom szállítása felől? (!)
  6. Mit tegyek, ha a csomag átvételekor hiányzik vagy sérült valamelyik megrendelt termék? (!)
  7. Ha Pick Pack Pont szállítást kérek, hol tudom kiválasztani a nekem megfelelő Pick Pack Pontot? (!)

IV. Fizetés

  1. Hogyan tudok fizetni a termékekért?
  2. Mennyire biztonságos a bankkártyás fizetés a zoldpolc.hu oldalán?
  3. Átutalás esetén milyen számlaszámra utaljam a pénzt? (!)

V. Vélemények, reklamáció

  1. Hová forduljak, ha észrevételem van a termékekkel vagy a szolgáltatással kapcsolatban?
  2. Mit tegyek, ha reklamálni szeretnék?
  3. Milyen garancia érvényes a Zöldpolc termékeire?
  4. Mi a teendő, ha nem tetszik a termék, és vissza szeretném küldeni? (!)

I. Bejelentkezés, regisztráció, adatbiztonság

1. Mire szolgál a regisztráció?

A zoldpolc.hu webáruház oldalait regisztráció nélkül is megtekintheted. Sőt igény esetén regisztráció nélkül is vásárolhatsz. A regisztráció elsősorban a rendeléshez szükséges adatok rögzítésére szolgál. Számos kényelmi funkció csak ebben az esetben működik. A megadott elérhetőségi adatok biztosítják, hogy a rendelés állapotáról tájékoztassunk, probléma esetén pedig gyorsan fel tudjuk Veled venni a kapcsolatot. A regisztrációval a vásárlás kényelmesebbé válik, hiszen adataidat nem kell újra meg újra megadnod, illetve a bejelentkezést követően számos egyéb hasznos funkció (rendelések megtekintése, kedvencek lementése, hűségpontok gyűjtés stb.) is elérhető.

2. Miért hasznos a hírlevélre feliratkozni?

Leginkább azért, mert a hírlevelünkön keresztül elsőként tájékozódhatsz nyereményjátékainkról, új termékeinkről, általunk nyújtott kedvezményekről. Ezen kívül a feliratkozást követően INGYEN letöltheted "A NAGY ÖKOKALAUZ" kiadványunkat. Az ökokalauz egy 55 oldalas tudásanyag, mely számos hasznos tanácsot és tudnivalót tartalmaz a tudatos vásárlásról.

3. Hogyan tudok regisztrálni?

Kattints a felső menüsorban található „Regisztráció” menüpontra. Regisztráció esetén alap- és belépési adatok, számlázási- és szállítási cím adatok megadása szükséges. Az e-mail címed egyben a felhasználóneved is. Az adatok kitöltését követően nyilatkozhatsz arról is, hogy szeretnél-e hírlevelünkre feliratkozni.

4. Hogyan tudok a későbbiekben belépni az oldalra?

Ha már regisztrált vásárló vagy, és szeretnél bejelentkezni, kattints a felső menüsorban található „Belépés” linkre, majd az emailes bejelentkezés blokknál add meg a regisztrációkor megadott e-mail címed és jelszavad, majd kattints rá a „Belépés” gombra.

5. Mi a teendő, ha elfelejtettem a jelszavamat?

Klikkelj a felső menüsorban található „Belépés” menüpontra, majd a jobb oldalon található „Elfelejtettem a jelszavam!” linkre. E-mail címed megadása után felhasználói fiókodhoz biztonsági okokból új jelszót generálunk, melyet e-mailen továbbítunk Neked. Ezt követően régi jelszavadat már nem használhatod. Amennyiben szeretnél újra egy könnyebben megjegyezhető jelszót használni, akkor javasoljuk, hogy a generált jelszavadat változtasd meg a belépést követően. Ha nem érkezik meg a jelszó emlékeztetőt, akkor vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, és segítünk.

6. Hogyan módosíthatom a regisztrációkor megadott adataimat?

Amennyiben módosítani szeretnéd adataidat, először lépj be az oldalunkra. Ezt követően megjelenik fent egy lenyíló menü „Üdvözlünk...” szöveggel. Állj rá az egérrel a menüpontra, és kattints a „Fiókom adatai” lenyíló menüpontra. A módosítandó adat jellegének függvényében válaszd ki a megjelenő műveletek között a neked megfelelőt.

7. Hogyan módosíthatom a jelszavamat?

Köved a 6-os pontnál leírtakat, és válaszd a „Jelszó módosítása” opciót.

8. Hol kezelhetem a szállítási címeket?

Köved a 6-os pontnál leírtakat, és válaszd a „Címek módosítása” opciót.

9. Hol tudom megtekinteni rendeléseim adatait?

Köved a 6-os pontnál leírtakat, és válaszd a „Korábbi rendeléseim” opciót.

10. Mi történik az adataimmal?

Személyes adataidat, melyet a regisztráció során megadtál, és amelyek a vásárlás során jutnak a zoldpolc.hu birtokába rögzítjük, azokat titkosan kezeljük. Az adatvédelmi nyilatkozat oldalon erről részletesebben is tájékozódhatsz.

II: Vásárlás

1. Lehet-e személyesen vásárolni?

Sajnos erre nincs lehetőség.

2. Hogyan zajlik a vásárlás folyamata?

A vásárlás lépései a következők:

  1. A vásárolni kívánt terméke(ke)t helyezd a kosárba a „Kosárba rakom” gomb segítségével. A kategória oldalon mozgasd az egeret a szóban forgó termék felé. Ilyenkor megjelenik a villámnézet, ahogy használd a „Kosárba rakom” gombot. A kinézett terméket a részletes termék oldalon is kosárba helyezheted. Add meg a kívánt mennyiség, majd nyomj rá a „Kosárba rakom” gombra.
  2. Az oldal fejléc részében található „Kosár” grafikára állva leellenőrizheted a kosár tartalmát. Szükség esetén módosíthatod a kosárban lévő termékek mennyiségét, illetve törölheted a felesleges termékeket, ha rákattintasz ugyanerre a grafikára vagy a Megtekintés linkre. A rendelt termékek listájának véglegesítését követően a „Pénztár” gomb megnyomásával kezdeményezheted a tényleges megrendelést.
  3. A rendelés feladásának 2. lépésében a számlázási- és szállítási cím szerkesztésére és megadására van lehetőséged. Szállítási címet GLS Csomagpont és FoxPost csomagautomata esetén nem kell megadnod. Csak a szállítási név kitöltésére kell ügyelned, mert az itt megadott személy fogja tudni átvenni a csomagot. A „Tovább” gomb megnyomásával folytathatod a rendelés folyamatát.
  4. A 3. lépésben a szállítási módot tudod kiválasztani, majd használd a „Tovább" gombot.
  5. A 4. lépésben válaszd ki a fizetési módot, igény szerint érvényesíts a hűségpontjaidat, és használd ismét a „Tovább" gombot.
  6. Adategyeztetés céljából az oldalon megjelennek a rendelt termékek, és a rendelés folyamán megadott összes adat. A „MEGRENDELÉS” gomb megnyomásával véglegesítheted a rendelést. Amennyiben a megjelenített adatokban hibát fedezel fel, akkor használt a rendelési lépés mellett található „Módosít" gombot!
  7. Bankkártya fizetés esetén a bankkártya adatok megadásával biztonságos kommunikációs csatornán keresztül kezdeményezheted a kártyás fizetés végrehajtását.
  8. A rendelés sikeres rögzítése esetén megjelenik a köszönő oldal.

Erről részletesebben a vásárlási feltételek oldalon is olvashatsz.

3. Egyes termékeket miért nem lehet megrendelni?

Amennyiben egy adott termék legalább 2 hétig nem lesz elérhető, de valószínűsíthetően a közeljövőben újra rendelhető lesz, akkor munkatársaink a terméket nem rendelhetővé teszik (Elfogyott státusz).

4. Mit jelent a termékeknél a készleten, rendelhető, elfogyott státusz?

X darab raktáron - A termékből a nyilvántartásunk szerint elérhető a feltüntett mennyiség. Ez a mennyiség készleteltérés hiányában azonnal szállítható raktáronból.

Rendelhető - A feltüntetett időn belül várhatóan beszerezzük, és utána azonnal szállítjuk az adott terméket.
Elfogyott - A termék hiánycikk és egyelőre nem rendelhető. Belátható időn belül nem tudjuk beszerezni, de elképzelhető, hogy a jövőben újra elérhető lesz.

5. Mit tartalmaz a vételár?

Az oldalunkon feltüntetett árak bruttó árak, melyek tartalmazzák az ÁFA-t, de nem tartalmazzák a szállítási költséget vagy az utánvét díjat.

6. Hogyan használjam a kosarat?

Amennyiben szeretnél egy terméket megvásárolni, a kategória és a termék oldalon található „Kosárba rakom” gombra kattintva a virtuális bevásárló kosárba helyezheted a kívánt árut. A kosárba rakás tényét egy üzenet jelzi.

7. Csak a webáruházon keresztül tudok rendelést leadni?

Rendeléseket elektronikus úton, vagyis interneten keresztül lehet leadni a www.zoldpolc.hu webáruházban.

8. Hogyan kapok visszaigazolást a rendelésről?

A rendelés feladása után egy automatikus értesítőt küldünk, mely tartalmazza a rendelés adatait, és további tájékoztató jellegű információkat. Amennyiben megkaptad ezt az értesítőt, ez azt jelenti, hogy a rendelés sikeresen rögzült, és a feldolgozása folyamatban van. Amennyiben ez az értesítő 2 órán belül nem érkezik meg, akkor kérjük, hogy értesítsd erről ügyfélszolgálatunkat. A rendelésed státuszáról folyamatosan küldünk ki értesítőt:

  • Ha nem érkezett be egy rendelt termék a várt határidőre
  • Ha csomagodat átadtuk kiszállítás céljából partnerünknek
  • Ha csomagod megérkezett a kijelölt átvételi pontra

10. Mi a teendő, ha hibásan adtam fel a rendelést?

Amennyiben rendelésedet már továbbítottad felénk, és a megadott adatokban hibát fedezel fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. A rendelésedet azonnal tudjuk módosítani az igényednek megfelelően, ha még nem adtuk át kiszállítás céljából partnerünknek.

III: Szállítás

1. Sikeresen feladtam egy rendelést. Mi a következő lépés?

A hozzánk beérkezett rendeléseket automatikusan visszaigazoljuk. A rendelést érintő további fontos eseményekről e-mail formájában folyamatosan tájékoztatunk Téged.

2. Milyen szállítási módokat választhatok?

1) Személyes átvétel FoxPost / GLS csomagautomatánál: Kényelmes szállítási megoldás, hiszen az ország számos pontján személyes átvételt tesz lehetővé. A futárral történő szállításhoz képest olcsóbb, és a környezetre gyakorolt hatást figyelembe véve előnyösebb választás. A kiszállított csomag a kiszállítást követő 3 munkanapig vehető át a FOXPOST automatáknál, de a GLS-nél 7 nap áll rendelkezésedre!

2) Személyes átvétel GLS csomagponton: Csomagfeladás esetén válassz a GLS CsomagPont közül, ahol egyszerűen, néhány perc alatt átveheted csomagod.

3) Futárszolgálat (házhozszállítás): A legdrágább szállítási módunk, de a legkényelmesebb is, hiszen ilyenkor a Zöldpolc házhoz megy. Házhozszállítás választása esetén biztosítanod kell, hogy a kiszállítási idő (8-17 óra) alatt elérhető legyél, vagy valaki más át tudja venni a csomagot.

4) Személyes átvétel a Zöldpolc raktárban: Nagykovácsiban, a Kossuth Lajos utca 48/A alatt lévő raktárunkban személyesen is átveheted a megrendelt és kifizetett termékeidet. A helyszínen személyes vásárlásra nincs lehetőséged és ott helyben fizetni sem tudsz.

A szállításról részletes információt az itt megjelölt oldalon találsz.

3. Mennyibe kerül a szállítás?

Az aktuális szállítási díjakról itt tájékozódhatsz: Szállítási díjak

4. Mennyi idő alatt történik meg a kiszállítás?

Amint elkészül a csomagod és átadjuk azt a GLS-nek, másnap valószínűleg ki is kézbesítik azt illetve átvehetővé válik a választott csomagponton. FoxPost esetében az átadástól számított 1-3 munkanapon belül lesz a csomag a kért csomagautomatában. Ünnepnapok is befolyásolják a szállítási időt, mivel ezeken a napokon nincs kiszállítás.

5. Hol tudok érdeklődni a csomagom szállítása felől?

A regisztrációkor megadott e-mail címre értesítőt küldünk, miután átadtuk csomagod a szállítást végző cégnek. Amennyiben a szállítással kapcsolatosan van kérdésed, akkor kérjük, hogy hívd a szállítást végző partner cégünk központi ügyfélszolgálati számát, vagy a Zöldpolc webáruház ügyfélszolgálatát.

Zöldpolc webáruház ügyfélszolgálat: Tel: +36 30 18 44 048, Hétfő - Péntek: 9 - 14 óra között, email: info@zoldpolc.hu

6. Mit tegyek, ha a csomag átvételekor hiányzik vagy sérült valamelyik megrendelt termék?

Átvételkor feltétlenül vetess fel jegyzőkönyvet az esetről. Kérjük, hogy minket is értesíts a kapcsolat oldalon megtalálható elérhetőségünk valamelyikén, hogy mihamarabb orvosolni tudjuk a problémát. Amennyiben lehetséges kérjük, hogy e-mailt is írj az esetről, hogy legyen írásos nyoma a bejelentésednek.

7. Ha FoxPostos vagy GLS csomagpontos szállítást kérek, hol tudom kiválasztani a nekem megfelelő átvételi helyet?

A pénztár oldal 3. lépésénél egy térképes kereső segítségével tudod bejelölni a neked megfelelő átvételi pontot.

IV. Fizetés

1. Hogyan tudok fizetni a termékekért?

Webáruházunkon keresztül előre fizethetsz bankkártyával (SimplePay) vagy átutalással. Utánvétes fizetési mód választásakor a csomag átvételekor kell kiegyenlítened a rendelés összértékét: futár esetén készpénzzel vagy bankkártyával, GLS Csomagponton és FoxPost/GLS csomagautomatánál kizárólag bankkártyával.

2. Mennyire biztonságos a bankkártyás fizetés a zoldpolc.hu oldalán?

Az általad megadott bankkártya adatokat oldalunk nem tárolja, nem kezeli, és kártyás tranzakciót sem tudunk magunktól kezdeményezni. A bankkártya fizetés teljes folyamatát egy biztonságos banki alkalmazás vezérli.

3. Átutalás esetén milyen számlaszámra utaljam a pénzt?

Az átutaláshoz szükséges adatok a következők:

Számlatulajdonos neve: NKN-ÖKOtrade Kft.
Számlaszám: Raiffeisen Bank 12010374-01794894-00100007
Megjegyzés rovat: Kérjük tüntesd fel a rendelés számát!

V. Vélemények, reklamáció

1. Hová forduljak, ha észrevételem van a termék(ek)kel vagy a szolgáltatással kapcsolatban?

Véleményed, észrevételed fontos a számunkra. A kapcsolat oldalon található e-mail címre, vagy az ott található űrlap kitöltésével küldhetsz nekünk elektronikus levelet, de hívhatod telefonos ügyfélszolgálatunkat is.

2. Mit tegyek, ha reklamálni szeretnék?

Reklamációt a kapcsolat oldalon található e-mail címre, vagy az ott található űrlap kitöltésével küldhetsz nekünk. Illetékes kollégánk a lehető legrövidebb időn belül igyekszik megoldani az általad jelzett esetet. A panaszt - súlyosságától függően - adott határidő belül kivizsgáljuk. Súlyos panasz (hibás teljesítés, hibás termék, sérült áru, túlfizetés) esetén 1 munkanapon belül, egyéb esetben 2 munkanapon belül válaszolunk.

3. Milyen garancia érvényes a Zöldpolc termékeire?

A Zöldpolcon keresztül értékesített termékekre a gyártó által vállalt garanciális idő érvényes. Ez termékenként más és más lehet. Részletekért érdeklődj ügyfélszolgálatunknál.

4. Mi a teendő, ha nem tetszik a termék, és vissza szeretném küldeni?

Internetes vásárlás esetén bizonyos feltételek teljesülése esetén elállhatsz a vásárlástól. A törvényi előírás szerint ezen szándékodat a csomag átvételétől számított 14 naptári napon belül jelezned kell felénk. A Zöldpolc „TERMÉSZETesen jobb” visszafizetési garanciájával ez az időszak 30 naptári napra növekszik. Az elállással kapcsolatos részletesebb információkért keresd fel a Vásárlási feltételek Elállás fejezetét.

Tartalomhoz tartozó címkék: Általános információk