GYIK
1. Termékeket rendeltem a webáruházról. Várhatóan mikor vehetem át / kapom meg őket?
A rendelésnél minden termék esetén kiírjuk a készletet és a várható beérkezési időt. Ezen információk alapján ki tudod számolni, hogy várhatóan mikor áll összes a csomagod. Amennyiben a várható időn belül nem sikerült beszereznünk valamilyen terméket, ügyfélszolgálatunk felveszi veled a kapcsolatot. Minden termék beérkezését (átutalás esetén a pénz beérkezését) megvárjuk, majd ezt követően készítjük össze a csomagodat.
Üzletünkben történő személyes átvétel esetén a csomag átvételéről külön e-mailt küldünk. Ha még nem kaptál ilyen értesítőt, akkor ne indulj el! Kiszállítás esetén két értesítőt is küldünk: 1) Amikor átadjuk partnerünknek a csomagot kiszállítás céljából (e-mail) 2) Amikor megérkezik a csomagod - Futár partnerünk a kiszállítás reggelén (e-mail), Postapont és Pick Pack Pont partnerünk a csomag megérkezésekor (e-mail és sms) küld értesítőt.
2. Leadtam már a rendelésem, de szeretnék rajta módosítani. Mi a teendő ilyenkor?
A legcélravezetőbb, ha a lehető legrövidebb időn belül felhívod ügyfélszolgálatunkat. Kérésed alapján kollégáink szívesen elvégeznek bármilyen módosítást a rendeléseden, legyen az fizetési mód változtatás, további termékek vásárlása vagy meglévők törlése. Mindaddig tudunk módosítani a rendeléseden, amíg a csomagod el nem hagyja a raktárunkat. Munkaidőn kívül e-mailen tudsz elérni minket. A tárgy mezőben kérjük jelezd egyértelműen a módosítási szándékodat (pl. "rendelés módosítás").
3. Kinéztem termékeket az interneten. Meg kell rendelnem őket vagy a budapesti üzletben is megvásárolhatóak?
Webáruházunk kínálata bővebb, mint a üzletünké. Az üzletünkben a legnépszerűbb termékek kaphatóak. A webáruház kategória és termék oldalán feltüntetett készlet információk az üzletünk raktárkészletét mutatják. Ha a terméknél azt látod, hogy „Rendelhető”, akkor az adott termék nincs készleten, de beszerezzük a feltüntetett határidőn belül. Az „X darab raktáron” státuszú termékeket megvásárolhatod budapesti üzletünkben. A készlet adataink folyamatosan frissülnek. További információk >>
4. Vásárolnék az üzletben, vagy személyesen átvenném az előre megrendelt termékeket. Hol és mikor tehetem ezt meg?
Budapest üzletünk nyitvatartására és elhelyezkedésére vonatkozó információkat a következő oldalon találod meg: Zöldpolc megközelítés.
5. A termékek ára az üzletben megegyezik a webáruházban található árral?
Igen! :)
6. Hol tudom megjelölni, hogy a csomagom melyik Pick Pack Pontra vagy Postapontra érkezzen? Ez hogyan függ össze a szállítási címmel?
A pénztár oldal 3. lépésénél (szállítási mód) tudod a hozzád legközelebb lévő átvételi pontot kiválasztani egy térképes illetve listás kereső segítségével. Fontos, hogy a 2. lépésben (adatok) megadott szállítási névnél szereplő személy fogja tudni átvenni a csomagot. Ha ez nem te leszel, akkor annak a nevét írd be a SZÁLLÍTÁSI NÉV mezőbe, aki a csomagot át fogja venni. A szállítási adatoknál a néven kívül mindegy, hogy mit adsz meg, mivel ezt csak a futáros szállítás esetén vesszük figyelembe. Pick Pack Pont és Postapont esetén ugyanis maga a szállítási cím az általad megadott ávételi pont lesz.
7. Előre szeretnék fizetni, de mi lesz akkor, ha valamelyik rendelt terméket mégsem tudjátok beszerezni?
E miatt nem kell aggódnod, mivel ilyen esetben azonnal visszafizetjük neked a hiányzó termékek árát. A csomagodban megtalálod majd egy külön borítékban a kompenzációs összeget vagy komplett rendelés lemondás esetén visszautaljuk egy általad megadott bankszámla számra.
8. Tudok-e a Pick Pack Pontoknál vagy a Postapontoknál Zöldpolcos termékeket vásárolni?
Sajnos nem! A Pick Pack Pontok és Postapontok csupán átvételi helyek. A termékeket mi küldjük ki szállító partnerünkön keresztül az átvételi pontokra. Vásárolni a budapesti üzletünkben tudsz.
9. Csak interneten keresztül lehet rendelni?
Ügyfélszolgálatunk telefonon és e-mailen is fogad rendeléseket. A készleten lévő termékek pedig megvásárlolhatóak személyesen budapesti üzletünkben.
10. Hiánytalanul megkaptam a termékeket, de valamelyik nem tetszik. Mi ilyenkor a teendő?
Ha kiszállítást kértél, akkor a csomag átvétele után 30 napon belül visszaküldheted a termékeket a „TERMÉSZETESen jobb!” garanciánk feltételei alapján. További tudnivalókat a vásárlási feltételeink elállás fejezetében találsz.
11. Átvettem a termékeket, de nem azt kaptam, amit rendeltem vagy szállítás közben megsérült valamelyik termék. Mi ilyenkor a teendő?
Első körben kérjük, ellenőrizd le a rendelés feladása után küldött visszaigazoló e-mailünket. Amennyiben ehhez képest eltérést tapasztalsz, akkor minél hamarabb vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. Hogy legyen írásos nyoma a bejelentésednek, kérjük írd le mi hiányzik / miből kaptál mást / mi sérült a rendelésből. A kialakult helyzetet a lehető leghamarabb korrigálni fogjuk, és felvesszük veled a kapcsolatot.
12. Hol tudom a hűségpontjaimat vagy a kuponomat beváltani?
A beváltásra a pénztár oldalon van lehetőséged. Hűségpontjaidat a 4. lépésnél (fizetési mód) válthatod be egy csúszka segítségével. A kuponodat pedig a jobb oldali sávban található KUPON BEVÁLTÁS dobozban adhatod meg. Ha a kupon feltételeit teljesíted, akkor a webáruház levonja a kupon összesét a rendelésed értékéből.
I. Bejelentkezés, regisztráció, adatbiztonság
- Mire szolgál a regisztráció?
- Miért hasznos a hírlevélre feliratkozni?
- Hogyan tudok regisztrálni?
- Hogyan tudok a későbbiekben belépni az oldalra?
- Mi a teendő, ha elfelejtettem a jelszavamat? (!)
- Hogyan módosíthatom a regisztrációkor megadott adataimat?
- Hogyan módosíthatom a jelszavamat?
- Hol kezelhetem a szállítási címeket?
- Hol tudom megtekinteni rendeléseim adatait?
- Mi történik az adataimmal?
II. Vásárlás
- Lehet-e személyesen vásárolni? (!)
- Hogyan zajlik a vásárlás folyamata?
- Egyes termékeket miért nem lehet megrendelni?
- Mit jelent a termékeknél az "elérhető/nem rendelhető" szó?
- Mit tartalmaz a vételár?
- Hogyan használjam a kosarat?
- Csak a webáruházon keresztül tudok rendelést feladni?
- Hogyan kaphatok visszaigazolást a rendelésről?
- Mi a teendő, ha hibásan adtam fel a rendelést? (!)
III. Szállítás
- Sikeresen feladtam egy rendelést. Mi a következő lépés?
- Milyen szállítási módokat választhatok?
- Mennyibe kerül a szállítás? (!)
- Mennyi idő alatt történik meg a kiszállítás? (!)
- Hol tudok érdeklődni a csomagom szállítása felől? (!)
- Mit tegyek, ha a csomag átvételekor hiányzik vagy sérült valamelyik megrendelt termék? (!)
- Ha Pick Pack Pont szállítást kérek, hol tudom kiválasztani a nekem megfelelő Pick Pack Pontot? (!)
IV. Fizetés
- Hogyan tudok fizetni a termékekért?
- Mennyire biztonságos a bankkártyás fizetés a zoldpolc.hu oldalán?
- Átutalás esetén milyen számlaszámra utaljam a pénzt? (!)
V. Vélemények, reklamáció
- Hová forduljak, ha észrevételem van a termékekkel vagy a szolgáltatással kapcsolatban?
- Mit tegyek, ha reklamálni szeretnék?
- Milyen garancia érvényes a Zöldpolc termékeire?
- Mi a teendő, ha nem tetszik a termék, és vissza szeretném küldeni? (!)
I. Bejelentkezés, regisztráció, adatbiztonság
1. Mire szolgál a regisztráció?
A zoldpolc.hu webáruház oldalait regisztráció nélkül is megtekintheted. Sőt igény esetén regisztráció nélkül is vásárolhatsz. A regisztráció elsősorban a rendeléshez szükséges adatok rögzítésére szolgál. Számos kényelmi funkció csak ebben az esetben működik. A megadott elérhetőségi adatok biztosítják, hogy a rendelés állapotáról tájékoztassunk, probléma esetén pedig gyorsan fel tudjuk Veled venni a kapcsolatot. A regisztrációval a vásárlás kényelmesebbé válik, hiszen adataidat nem kell újra meg újra megadnod, illetve a bejelentkezést követően számos egyéb hasznos funkció (rendelések megtekintése, kedvencek lementése, hűségpontok gyűjtés stb.) is elérhető.
2. Miért hasznos a hírlevélre feliratkozni?
Leginkább azért, mert a hírlevelünkön keresztül elsőként tájékozódhatsz nyereményjátékainkról, új termékeinkről, általunk nyújtott kedvezményekről. Ezen kívül a feliratkozást követően INGYEN letöltheted "A NAGY ÖKOKALAUZ" kiadványunkat. Az ökokalauz egy 55 oldalas tudásanyag, mely számos hasznos tanácsot és tudnivalót tartalmaz a tudatos vásárlásról.
Kattints a felső menüsorban található „Regisztráció” menüpontra. Regisztráció esetén alap- és belépési adatok, számlázási- és szállítási cím adatok megadása szükséges. Az e-mail címed egyben a felhasználóneved is. Az adatok kitöltését követően nyilatkozhatsz arról is, hogy szeretnél-e hírlevelünkre feliratkozni.
4. Hogyan tudok a későbbiekben belépni az oldalra?
Ha már regisztrált vásárló vagy, és szeretnél bejelentkezni, kattints a felső menüsorban található „Belépés” linkre, majd az emailes bejelentkezés blokknál add meg a regisztrációkor megadott e-mail címed és jelszavad, majd kattints rá a „Belépés” gombra.
5. Mi a teendő, ha elfelejtettem a jelszavamat?
Klikkelj a felső menüsorban található „Belépés” menüpontra, majd a jobb oldalon található „Elfelejtettem a jelszavam!” linkre. E-mail címed megadása után felhasználói fiókodhoz biztonsági okokból új jelszót generálunk, melyet e-mailen továbbítunk Neked. Ezt követően régi jelszavadat már nem használhatod. Amennyiben szeretnél újra egy könnyebben megjegyezhető jelszót használni, akkor javasoljuk, hogy a generált jelszavadat változtasd meg a belépést követően. Ha nem érkezik meg a jelszó emlékeztetőt, akkor vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, és segítünk.
6. Hogyan módosíthatom a regisztrációkor megadott adataimat?
Amennyiben módosítani szeretnéd adataidat, először lépj be az oldalunkra. Ezt követően megjelenik fent egy lenyíló menü „Üdvözlünk...” szöveggel. Állj rá az egérrel a menüpontra, és kattints a „Fiókom adatai” lenyíló menüpontra. A módosítandó adat jellegének függvényében válaszd ki a megjelenő műveletek között a neked megfelelőt.
7. Hogyan módosíthatom a jelszavamat?
Köved a 6-os pontnál leírtakat, és válaszd a „Jelszó módosítása” opciót.
8. Hol kezelhetem a szállítási címeket?
Köved a 6-os pontnál leírtakat, és válaszd a „Címek módosítása” opciót.
9. Hol tudom megtekinteni rendeléseim adatait?
Köved a 6-os pontnál leírtakat, és válaszd a „Korábbi rendeléseim” opciót.
10. Mi történik az adataimmal?
Személyes adataidat, melyet a regisztráció során megadtál, és amelyek a vásárlás során jutnak a zoldpolc.hu birtokába rögzítjük, azokat titkosan kezeljük. Az adatvédelmi nyilatkozat oldalon erről részletesebben is tájékozódhatsz.
II: Vásárlás
1. Lehet-e személyesen vásárolni?
Webáruházunkban található termékek egy részét üzletünkben is megtalálod. Amennyiben nem szeretsz interneten vásárolni, budapesti üzletünkben (1115 Budapest, Bartók Béla út 98-102.) meglátogathatsz minket személyesen is. Itt kedvédre válogathatsz a raktáron lévő környezetbarát és természetes termékeink között.
2. Hogyan zajlik a vásárlás folyamata?
A vásárlás lépései a következők:
- A vásárolni kívánt terméke(ke)t helyezd a kosárba a „Kosárba rakom” gomb segítségével. A kategória oldalon mozgasd az egeret a szóban forgó termék felé. Ilyenkor megjelenik a villámnézet, ahogy használd a „Kosárba rakom” gombot. A kinézett terméket a részletes termék oldalon is kosárba helyezheted. Add meg a kívánt mennyiség, majd nyomj rá a „Kosárba rakom” gombra.
- Az oldal fejléc részében található „Kosár” grafikára állva leellenőrizheted a kosár tartalmát. Szükség esetén módosíthatod a kosárban lévő termékek mennyiségét, illetve törölheted a felesleges termékeket, ha rákattintasz ugyanerre a grafikára vagy a Megtekintés linkre. A rendelt termékek listájának véglegesítését követően a „Pénztár” gomb megnyomásával kezdeményezheted a tényleges megrendelést.
- A rendelés feladásának 2. lépésében a számlázási- és szállítási cím szerkesztésére és megadására van lehetőséged. Szállítási címet Pick Pack Pont vagy Postapont esetén nem kell megadnod. Csak a szállítási név kitöltésére kell ügyelned, mert az itt megadott személy fogja tudni átvenni a csomagot. A „Tovább” gomb megnyomásával folytathatod a rendelés folyamatát.
- A 3. lépésben a szállítási módot tudod kiválasztani, majd használd a „Tovább" gombot.
- A 4. lépésben válaszd ki a fizetési módot, igény szerint érvényesíts a hűségpontjaidat, és használd ismét a „Tovább" gombot.
- Adategyeztetés céljából az oldalon megjelennek a rendelt termékek, és a rendelés folyamán megadott összes adat. A „MEGRENDELÉS” gomb megnyomásával véglegesítheted a rendelést. Amennyiben a megjelenített adatokban hibát fedezel fel, akkor használt a rendelési lépés mellett található „Módosít" gombot!
- Bankkártya fizetés esetén a bankkártya adatok megadásával biztonságos kommunikációs csatornán keresztül kezdeményezheted a kártyás fizetés végrehajtását.
- A rendelés sikeres rögzítése esetén megjelenik a köszönő oldal.
Erről részletesebben a vásárlási feltételek oldalon is olvashatsz.
3. Egyes termékeket miért nem lehet megrendelni?
Amennyiben egy adott termék legalább 2 hétig nem lesz elérhető, de valószínűsíthetően a közeljövőben újra rendelhető lesz, akkor munkatársaink a terméket nem rendelhetővé teszik (Elfogyott státusz).
4. Mit jelent a termékeknél a készleten, rendelhető, elfogyott státusz?
X darab raktáron - A termékből a nyilvántartásunk szerint elérhető a feltüntett mennyiség. Ez a mennyiség készleteltérés hiányában azonnal szállítható raktáronból.
Rendelhető - A feltüntetett időn belül várhatóan beszerezzük, és utána azonnal szállítjuk az adott terméket.Elfogyott - A termék hiánycikk és egyelőre nem rendelhető. Belátható időn belül nem tudjuk beszerezni, de elképzelhető, hogy a jövőben újra elérhető lesz.
Az oldalunkon feltüntetett árak bruttó árak, melyek tartalmazzák az ÁFA-t, de nem tartalmazzák a szállítási költséget.
6. Hogyan használjam a kosarat?
Amennyiben szeretnél egy terméket megvásárolni, a kategória és a termék oldalon található „Kosárba rakom” gombra kattintva a virtuális bevásárló kosárba helyezheted a kívánt árut. A kosárba rakás tényét egy üzenet jelzi.
7. Csak a webáruházon keresztül tudok rendelést leadni?
Rendeléseket elsősorban elektronikus úton, vagyis interneten keresztül lehet leadni a www.zoldpolc.hu webáruházban, de elfogadunk e-mailen vagy telefonon leadott rendelést is.
8. Hogyan kapok visszaigazolást a rendelésről?
A rendelés feladása után egy automatikus értesítőt küldünk, mely tartalmazza a rendelés adatait, és további tájékoztató jellegű információkat. Amennyiben megkaptad ezt az értesítőt, ez azt jelenti, hogy a rendelés sikeresen rögzült, és a feldolgozása folyamatban van. Amennyiben ez az értesítő 2 órán belül nem érkezik meg, akkor kérjük, hogy értesítsd erről ügyfélszolgálatunkat. A rendelésed státuszáról folyamatosan küldünk ki értesítőt:
- Ha nem érkezett be egy rendelt termék a várt határidőre
- Ha csomagodat átadtuk kiszállítás céljából partnerünknek
- Ha csomagod átvehető budapesti üzletünkben
- Ha csomagod megérkezett a kijelölt átvételi pontra
- Ha csomagodat felvette kiszállítás céljából a futár
10. Mi a teendő, ha hibásan adtam fel a rendelést?
Amennyiben rendelésedet már továbbítottad felénk, és a megadott adatokban hibát fedezel fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. A rendelésedet azonnal tudjuk módosítani az igényednek megfelelően, ha még nem adtuk át kiszállítás céljából partnerünknek.
III: Szállítás
1. Sikeresen feladtam egy rendelést. Mi a következő lépés?
A hozzánk beérkezett rendeléseket automatikusan visszaigazoljuk. A rendelést érintő további fontos eseményekről e-mail formájában folyamatosan tájékoztatunk Téged.
2. Milyen szállítási módokat választhatok?
1) Személyes átvétel budapesti üzletünkben: Értékhatártól függetlenül a legolcsóbb megoldás, hiszen ingyenes.
2) Személyes átvétel Pick Pack Pontnál: Kényelmes szállítási megoldás, hiszen az ország közel 240 városának több mint 700 pontjában személyes átvételt tesz lehetővé. A futárral történő szállításhoz képest olcsóbb, és a környezetre gyakorolt hatást figyelembe véve előnyösebb választás. A kiszállított csomag a kiszállítást követő 5 + 5 munkanapig vehető át. Részletesebb leírást a Pick Pack Pont ismertető oldalon találsz.
3) Személyes átvétel Postákon (Postapont - Postán maradó): Kényelmes szállítási megoldás, hiszen az ország több mint 2500 postáján személyes átvételt tesz lehetővé. A futárral történő szállításhoz képest olcsóbb, és a környezetre gyakorolt hatást figyelembe véve előnyösebb választás. A kiszállított csomag a kiszállítást követő 10 munkanapig vehető át. Részletesebb leírást a Postapont ismertető oldalon találsz.
4) Futárszolgálat (házhozszállítás): A legdrágább szállítási módunk, de a legkényelmesebb is, hiszen ilyenkor a Zöldpolc házhoz megy. Házhozszállítás választása esetén biztosítania kell, hogy a kiszállítási idő (8-17 óra) alatt elérhető legyén, vagy valaki más át tudja venni a csomagot.
A szállításról részletes információt az itt megjelölt oldalon találsz.
3. Mennyibe kerül a szállítás?
Az aktuális szállítási díjakról itt tájékozódhatsz: Szállítási díjak
4. Mennyi idő alatt történik meg a kiszállítás?
A szállítási idő függ a kiválasztott szállítási módtól, de ha minden rendelt termék raktáron van, akkor jellemzően 1 munkanap. Minden termék esetén feltüntetjük a készlet adatokat és várható szállítási határidőt.
Pick Pack Pont
Pick Pack Pontos csomagokat naponta adunk át partnerünknek kiszállítás céljából. Budapesti átvételi pont esetén jellemzően másnap délelőtt, vidéki helyszín esetén 2 munkanap alatt érkeznek meg a csomagok. Amennyiben a rendelt termékek készleten vannak, akkor az alábbi táblázatból tájékozódhatsz a csomag érkezésének várható időpontjáról:
Pick Pack Pont cím | Csomag feladásának napja | Várható érkezés |
Péntek | Szombat 13-ig | |
Péntek | Kedd 13-ig |
Ünnepnapok is befolyásolják a szállítási időt, mivel ezeken a napokon nincs kiszállítás.
Postapont
Amennyiben 13:00 óra előtt leadod a rendelésed, és a rendelt termékek raktáron vannak, akkor várhatóan már a következő munkanapon átvehető lesz a csomagod.
Futárszolgálat
Amennyiben futár szolgáltatásunkat választod, 13:00 óra előtt leadod a rendelésed, és a rendelt termékek raktáron vannak, akkor várhatóan már a következő munkanapon leszállítjuk a termékeket.
5. Hol tudok érdeklődni a csomagom szállítása felől?
A regisztrációkor megadott e-mail címre értesítőt küldünk, miután átadtuk csomagod a szállítást végző cégnek. Amennyiben a szállítással kapcsolatosan van kérdésed, akkor kérjük, hogy hívd a szállítást végző partner cégünk központi ügyfélszolgálati számát, vagy a Zöldpolc webáruház ügyfélszolgálatát.
Pick Pack Pont: +36 1 803-6300 (H-P: 7-20)
MPL és Postapont: 06-40-46-46-46 (H, K, Sz, P: 8-17, Cs: 8-20)
Trans-o-Flex: +36 1 8 777 400 (H-P: 8-18)
Zöldpolc webáruház: +36 20 265-6777 (H-CS: 9-18, P: 9-17)
6. Mit tegyek, ha a csomag átvételekor hiányzik vagy sérült valamelyik megrendelt termék?
Átvételkor feltétlenül vetess fel jegyzőkönyvet az esetről. Kérjük, hogy minket is értesíts a kapcsolat oldalon megtalálható elérhetőségünk valamelyikén, hogy mihamarabb orvosolni tudjuk a problémát. Amennyiben lehetséges kérjük, hogy e-mailt is írj az esetről, hogy legyen írásos nyoma a bejelentésednek.
7. Ha Pick Pack Pontos vagy Postapontos szállítást kérek, hol tudom kiválasztani a nekem megfelelő átvételi helyet?
A pénztár oldal 3. lépésénél egy térképes kereső segítségével tudod bejelölni a neked megfelelő átvételi pontot.
IV. Fizetés
1. Hogyan tudok fizetni a termékekért?
Webáruházunkon keresztül előre fizethetsz bankkártyával, átutalással vagy Masterpass-szal. Utánvétes fizetési mód választásakor a csomag átvételekor kell kiegyenlítened a rendelés összértékét: futár esetén készpénzzel, Pick Pack Pont és Postapont esetén készpénzzel vagy bankkártyával (átvételi ponttól függően), áruházunkban történő átvétel esetén készpénzzel vagy bankkártyával.
2. Mennyire biztonságos a bankkártyás fizetés a zoldpolc.hu oldalán?
Az általad megadott bankkártya adatokat oldalunk nem tárolja, nem kezeli, és kártyás tranzakciót sem tudunk magunktól kezdeményezni. A bankkártya fizetés teljes folyamatát egy biztonságos banki alkalmazás vezérli. További információt a Biztonságos online fizetés oldalunkon talál.
3. Átutalás esetén milyen számlaszámra utaljam a pénzt?
Az átutaláshoz szükséges adatok a következők:
Cég neve: Green Living Hungary Kft.
Bankszámla szám: 10100833-41518000-01004006
Megjegyzés rovat: Kérjük tüntesd fel a rendelés számát!
V. Vélemények, reklamáció
1. Hová forduljak, ha észrevételem van a termék(ek)kel vagy a szolgáltatással kapcsolatban?
Véleményed, észrevételed fontos a számunkra. A kapcsolat oldalon található e-mail címre, vagy az ott található űrlap kitöltésével küldhetsz nekünk elektronikus levelet, de hívhatod telefonos ügyfélszolgálatunkat is.
2. Mit tegyek, ha reklamálni szeretnék?
Reklamációt a kapcsolat oldalon található e-mail címre, vagy az ott található űrlap kitöltésével küldhetsz nekünk. Illetékes kollégánk a lehető legrövidebb időn belül igyekszik megoldani az általad jelzett esetet. A panaszt - súlyosságától függően - adott határidő belül kivizsgáljuk. Súlyos panasz (hibás teljesítés, hibás termék, sérült áru, túlfizetés) esetén 1 munkanapon belül, egyéb esetben 2 munkanapon belül válaszolunk.
3. Milyen garancia érvényes a Zöldpolc termékeire?
A Zöldpolcon keresztül értékesített termékekre a gyártó által vállalt garanciális idő érvényes. Ez termékenként más és más lehet. Részletekért érdeklődj ügyfélszolgálatunknál.
4. Mi a teendő, ha nem tetszik a termék, és vissza szeretném küldeni?
Internetes vásárlás esetén bizonyos feltételek teljesülése esetén elállhatsz a vásárlástól. A törvényi előírás szerint ezen szándékodat a csomag átvételétől számított 14 naptári napon belül jelezned kell felénk. A Zöldpolc „TERMÉSZETesen jobb” visszafizetési garanciájával ez az időszak 30 naptári napra növekszik. Az elállással kapcsolatos részletesebb információkért keresd fel a Vásárlási feltételek Elállás fejezetét.